سیدحجت اله مومن زاده شوشتری

سیدحجت اله مومن زاده شوشتری

فردی خلاق و متفکر وعلاقه مند به کارآفرینی و ایجاد شغل. من در شوشتر متولد شدم و تا دیپلم درزادگاهم زندگی کردم و پس از آن جهت گذراندن تحصیلات تکمیلی به همدان رفتم و در مقطع کارشناسی در رشته معماری و همچنین مدیریت به تحصیل مشغول شدم و البته فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی و اجرایی رو از همون روزهای اول شروع کردم و برای رسیدن به هدفگذاری هام به تهران نقل مکان کردم و در رشته کارشناسی ارشد بازرگانی گرایش تجارت مشغول به تحصیل شدم و شروع به شبکه سازی در حوزه تبلیغات و برندینگ و مارکتینگ و بازاریابی کردم و آموزش اصول و فنون در محضر اساتیدی همچون دکتر روستا ، پرویز درگی و دیگراساتید کردم. درحال حاضر درحال یادگیری از بزرگان برندینگ و بیزینس هستم و درکنار دوستان و متخصصان حرفه ایی ، فعالیت هایی رو انجام میدم. راستی یادم رفت بگم من قهرمانی شطرنج کشور رو دارم و در حال حاظر مربی و داور شطرنج هم هستم. به عنوان استراتژیست کسب و کار و مشاور برندینگ و مارکتینگ افتخار همکاری با بسیاری از مجموعه ها رو دارم و در زمینه استارتاپ ها و راه اندازی و توسعه و سازمانی کردن کسب و کار ها بویژه در حوزه درمان بطور اختصاصی فعالیت دارم.

در ادامه برخی از فعالیت های اخیراینجانب تقدیم حضور می شود

مومن زاده

بنیانگذار و مدیر

هلدینگ رایا

هلدینگ رایا تلفیقی است از دانش ،تخصص ،تجربه و مدیریت جهت ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به کسب و کارها می باشد. تدوین سیاست های توسعه ای در جهت ذیل به هدف نهایی هلدینگ رایا که همانا خلق بالاترین ارزش برای کسب و کار است ،در دستور کار هلدینگ رایا قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری و بهبود مستمر جزء اولویت ها و برنامه های هلدینگ می باشد.

مومن زاده

بنیانگذار و مدیرعامل

شرکت مهبانگ تجارت خاورمیانه

شرکت مهبانگ تجارت خاورمیانه که به اختصار بازارگانی ماتک شهرت دارد ، در زمینه صادرات و واردات و تامین و فروش و بازاریابی و بازارسازی انواع محصولات و کالاها و خدمات در تمام زیرگروه های مواد غذایی و کشاورزی و صنعتی و صنایع بالادستی و پایین دستی می باشد که در اکثر کشورها در حال فعالیت می باشد.

مومن زاده

بنیانگذار و مدیر

آژانس برندینگ رایا

گروه تخصصی برندینگ و مارکتینگ رایا دارای یک تیم جوان ، متخصص ، خلاق هست که نیاز مخاطبان خود را در حوزه درمان به عنوان یک شرکت تبلیغاتی فول سرویس در زمینه تبلیغات با طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی موثر و خلاقانه جانی تازه به کسب و کارها می دهد.

مومن زاده

بنیانگذار و مدیرعامل

شرکت گردشگری سلامت رایا

رایامدتور پلت‌فرم گردشگری سلامت (مدیکال توریسم)، بستری برای جذب بیماران خارجی و معرفی آن‌ها به پزشکان و بیمارستان‌های با کیفیت ایرانی است. بیمارانی که به منظور دریافت خدمات پزشکی، درمانی و زیبایی به ایران سفر می‌کنند. رایامدتور در کنار خدمات درمانی برای بیماران، خدمات اقامتی و گردشگری را نیز توسط تامین‌کنندگان فراهم آورده است. 

مومن زاده

بنیانگذار و مدیر

بازار اینترنتی دستوا

بازار اینترنتی صنایع دستی دستوا، با هدف فروش و بازرگانی و پژوهشی و آموزشی، ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات صنایع‌ دست ساز در کشورمان ایران میباشد. علاوه بر هدف فروش راهکارهایی را برای آموزش و ارائه مشاوره های اختصاصی به علاقمندان آموزش و پژوهش در این زمینه مهیا کرده است. فروشگاه دستوا در حوزه بازاریابی و فروش محصولات تولید کنندگان و فروشندگان را ارتقاء داده است. 

مومن زاده

مدیرعامل

موسسه حقوقی رایا

موسسه حقوقی رایا با بهره گیری از متخصصان باتجربه حوزه ثبت و امور اداری در سرفصل های ثبت برند ، ثبت شرکت ، ثبت اختراع ، گواهینامه های ایزو ، اخذ مجوز و غیره  در کنار و هم مسیر کسب و کارها است ، تا قدمی کوچک ولی مهم در راستای اعتبارسازی و تسهیل امور هر کسب و کار باشد.